Het moderne hotel Volga ligt vlakbij het treinstation en op slechts 100 meter van het strand. De kamers zijn voorzien van een balkon, airconditioning, badkamer, telefoon en tv. Daarnaast heeft u de mogelijkheid tot het huren van een kluisje en/of koelkastje. Het zwembad van hotel Volga heeft een groot terras, waar u heerlijk kunt zonnen. Het hotel verzorgt gevarieerd amusement in de avonduren, waaronder dj's, dansavonden en flamencovoorstellingen.
Het buffetrestaurant heeft een open keuken. Er worden Spaanse en internationale gerechten geserveerd. Hotel Volga heeft een Beach Club op het strand waar u kunt genieten van een verfrissend drankje.
Natuurlijk is het ook mogelijk om de prachtige kustlijn rondom Calella te ontdekken. De stranden worden gekenmerkt met een Blauwe Vlag. U kunt ook een plezierige dag besteden in de prachtige stad Barcelona, ideaal bereikbaar met de trein.Het moderne hotel Volga ligt vlakbij het treinstation en op slechts 100 meter van het strand. De kamers zijn voorzien van een balkon, airconditioning, badkamer, telefoon en tv. Daarnaast heeft u de mogelijkheid tot het huren van een kluisje en/of koelkastje. Het zwembad van hotel Volga heeft een groot terras, waar u heerlijk kunt zonnen. Het hotel verzorgt gevarieerd amusement in de avonduren, waaronder dj's, dansavonden en flamencovoorstellingen.
Het buffetrestaurant Lees meer
Verantwoord op reis
Hotel Volga is actief op het gebied van duurzaamheid!
Ligging
Calella, Costa Brava, Spanje
Gelegen in het oude centrum
Op ca. 100m van het strand
Vlakbij het station
Faciliteiten
Interieur
Receptie
Bar
Lounge
TV-zaal met satelliet tv
Biljart
Internetfaciliteiten
WiFi (€)
Toon meer
Exterieur
Zwembad
Zonneterras met gratis ligbedden
Beachbar
Badlakenservice
Parkeergarage (€)
Toon meer
Entertainment
Animatieprogramma 's avonds gedurende het gehele seizoen met o.a. live muziek, shows en flamencodansen
De in- en uitstapplaats is op ca. 700m van het hotel (busje voor koffers aanwezig)
U kunt gebruik maken van de kofferopslagruimte en douches op aankomst- en vertrekdagen
Deze accommodatie is toegankelijk voor personen met beperkte mobiliteit
Huisdieren zijn niet toegestaan
Premium service
Op alle kamers kunt u Premium Service bijboeken. Premium Service bestaat uit: Gratis toegang tot een exclusieve ruimte in het restaurant en zwembad, water op de kamer, late check-uit op aanvraag, thee- en koffiefaciliteiten, badlaken (€10,- borg), gratis entree tot spa/fitness, welkomstdrankje in de bar. Hiernaast krijgt u 10% korting op al uw drankjes/snacks die u nuttigt in het hotel. Indien u hier gebruik van wenst te maken, dient u dit aan te geven in het vrije veld tijdens het boekingsproces. Solmar zorgt dat dit vervolgens voor u wordt bijgeboekt. De kosten zijn €10,- p.p.p.n.
Duurkorting
Gratis ontbijt op dag van aankomst
Kamertypes
Foto 1 van de 3
Foto 2 van de 3
Foto 3 van de 3
Foto 1 van de 4
Foto 2 van de 4
Foto 3 van de 4
Foto 4 van de 4
Standaardkamer
De standaardkamers van hotel Volga zijn voorzien van airconditioning, WiFi, satelliet-tv, telefoon, kluisje en een minibar. De badkamer is uitgerust met een bad of douche, een haardroger en er liggen gratis toiletartikelen voor u klaar. Daarnaast beschikken de standaardkamers over een balkon.
Stylekamer
De stylekamers van hotel Volga zijn recentelijk gerenoveerd en zijn gelegen aan de zee-/zwembadzijde. Ze zijn voorzien van airconditioning, WiFi, satelliet-tv, telefoon, kluisje en minibar. De badkamer is uitgerust met een douche, een haardroger en er liggen gratis toiletartikelen voor u klaar. Daarnaast beschikken de stylekamers over een balkon.
Toos van de VorstTeruggekomen op: 11-06-2017Gezelschap: Ouder paar
9,0
Wij waren voor de 2de keer in dit hotel en gaan er in september weer naartoe, het is een gezellig hotel met prima personeel, Ook de avonden waren leuk, voor ons was de entertainment meer dan voldoende, zeker als je van dansen houdt. En het eten was er heel goed, variatie voldoende en voor ieder wat wils. Zeker een aanrader.
J. LeijtenTeruggekomen op: 21-06-2017Gezelschap: Ouder paar
8,0
Ook wij hebben de vriendelijkheid van het personeel ervaren. Heel prettig. Goede service; ophalen en brengen naar opstapplaats. Over het eten hoor je ons absoluut niet klagen. Zoveel keuze!!
We hadden een heel prettige kamer. Kortom; een super goed hotel.
Toos van de VorstTeruggekomen op: 11-06-2018Gezelschap: Ouder paar
9,0
Voor de derde keer waren mijn moeder (82) en ik dochter in dit fantastische hotel. Het is er gezellig, personeel doet heel erg zijn best om het je naar de zin te maken. Wij waren er vooral voor het eten al de derde keer want dat is echt heerlijk en gevarieerd.
StoksTeruggekomen op: 04-10-2018Gezelschap: Jonger paar
8,0
Mooi hotel met een fijne kamer. Van alle gemakken voorzien. Koelkastje, kluisje en wifi op de kamer tegen betaling. Werd goed schoongemaakt. Ontbijt en diner waren prima. Genoeg variatie, warm als het warm hoort te zijn. Vriendelijke schoonmaak en bar/restaurant medewerkers. Medewerkers van de receptie renden voor mensen met een Russische of Oostblok nationaliteit en vonden ons iets minder interessant. Maar door op je strepen te staan werd dat ook goed opgelost. Hotel ligt om de hoek van het treinstation en de lange winkelstraat, alles bij de hand en in de buurt. Voor kinderen hebben wij niet veel gezien maar die waren ook bijna niet aanwezig. Voor herhaling vatbaar.
Fred de LigtTeruggekomen op: 04-10-2018Gezelschap: Ouder paar
9,0
Super goed hotel, eten goed en gevarieerd, personeel heel vriendelijk,
kamers prima, elke dag schone badhanddoeken.
service goed zoals afhalen en brengen van en naar uit- en opstappunt.
Vandaag terug gekomen van een geweldige reis met een vriendin. Tweede keer in dit hotel, het station is om de hoek dus je kan makkelijk een dagje naar blanes of Barcalona, de service is altijd top, en het (restaurant) personeel is altijd super leuk en gezellig, ik kom zeker snel weer eens terug!
Vriendelijk hotel direct aan zee en het centrum om de hoek. Treinstation op paar honderd meter voor uitstapjes. Personeel is vriendelijk en zeer behulpzaam. Kamers elke dag geweldig schoongemaakt en het eten is divers en uitgebreid. De bediening in de horeca is zeer vriendelijk. Al met al een zeer fijne locatie om te zijn. Voor herhaling vatbaar.
w.c.m. pelsTeruggekomen op: 11-06-2019Gezelschap: Ouder paar
9,0
Goed hotel maar je waan je in rusland onbeschofte mensen . maar hebben het wel leuk gehad .alleen terugreis was een drama 5 uur vertraging in plaats van half zeven vertrokken we pas om half twaalf savonds geen was niet mogenlijk om gebruik te maken van toilet geen koffie aan boord . hostes ook niet gezien dus alles bij mekaar hebben we het ff gehad met deze reis wel een compliment voor de chauffeurs. vriendelijke groet wcm pels
van gamerenTeruggekomen op: 17-06-2019Gezelschap: Ouder paar
8,0
fijne vakantie gehad in dit hotel, alleen schrok ik me wezeloos hoe onbeschoft onze oostblokkers zijn, er was voldoende eten en nog werden er borden volgeladen alsof ze bang waren tekort te komen[ opeten ho maar]bovendien vonden wij de tafels te dicht op elkaar staan. een pluspunt voor de schoonmaak , die was echt super.. te weinig info wat betreft de nederlandse nationaliteit, was meer gericht op het oostblok. personeel was wel er vriendelijk.
Petra van BreeTeruggekomen op: 02-10-2019Gezelschap: Vrienden
8,0
Ik ben voor eerst met vriendin na overlijden van partner.mijn vriendin vond heeft een hele fijne vakantie gehad, niet gedacht dat het zo ontspannen is met een busreis.
En we gaan zeker nog maals.
Toos van de VorstTeruggekomen op: 03-10-2019Gezelschap: Ouder paar
8,0
Voor de 4 de keer bezochten wij hotel Volga en ook dit jaar was alles top in orde.
Het enige wat wij jammer vonden dat er weinig animatie was in de avonduren. En dat zijn wij anders gewend. Maar zou kunnen dat dit te maken heeft met de late datum in september.
En vooral Jose , de barkeeper, maakt ons altijd weer blij met zijn vrolijke gezicht en leuke grapjes.
Ton DokterTeruggekomen op: 29-09-2019Gezelschap: Ouder paar
9,0
Vriendelijk personeel. Bediening in de bar, senor Jose, was geweldig. Dan niet te vergeten de bediening in het restaurant. Bij de binnenkomst wordt men begroet door geweldige mensen. Mijn "vriendin" Jytka, uit Tsechie, en dan Francesco, de altijd vrolijke ober. De jonge Tarik en zo kan ik nog wel doorgaan. Alles klopte perfect daar in het Hotel. Vooral niet vergeten de man van het restaurant, hij heet Sharrif. Hij is zo gefocust op zijn werk dat hij na twee dagen al wist wat ons kamernummer was en wat voor soort bier ik besteld had een dag van te voren.
Kamers worden mooi zuiver gehouden. Op onze afdeling deed Norma dat werk. Petje af voor haar.
Dus al met al voor ons een geweldige vakantie waar wij met veel plezier op terug kijken.
Solmar, alweer een pluim voor jullie. Maar dat wisten wij al omdat wij al 20 jaar met jullie vakantie vieren.
Marianne Van der VeldenTeruggekomen op: 28-10-2019Gezelschap: Vrienden
9,0
Ondanks een stormnacht met veel averij, een geweldige vakantie genoten, fijne service op de bus, goede chauffeurs. Omdat de vriendin graag stappen is Capella goed gelegen om te voet vele badplaatsen te bereiken
Bedankt Solmar team.
Gaat u met een baby op vakantie? Neem dan telefonisch contact met ons op.
AANTAL
AANTAL
Meer dan 8 personen? klik hier
Geld terug garantie!
Indien u een reis boekt met een vertrek vanaf 1 mei 2021 en Solmar moet deze reis annuleren door een negatief reisadvies, bent u ervan verzekerd dat u binnen 10 werkdagen na annulering het geld terug heeft op uw rekening!
Kijk voor verdere informatie en andere garanties op onze Solmar Garanties pagina