Ga naar:

Hotel Garbi Park

  • Animatie voor jong en oud
  • Perfecte ligging
  • Loopafstand van het strand
+ 18
1563963586_RECTANGL
202,-Per persoon
Busvakantie Halfpension 2 oktober 2020 (6 dagen) Bekijk data en prijzen

Familie hotel inclusief waterpark

Splash
All-inclusive
Hotel Garbi Park is zeer centraal gelegen op ca. 150 meter van het strand en 50 meter van het centrum van Lloret de Mar. Het hotel telt 248 kamers, allen voorzien van een balkon, airco , telefoon en tv. Het hotel heeft een binnenzwembad en een buitenzwembad met een gezellig terras en ligstoelen. Er is een animatieprogramma overdag en s'avonds. Het waterpark Aquasplash (geopend van media juni tot medio september), is voor de gasten van Garbi Park gratis.
Wist u dat..

Onze gasten de ligging van het hotel een 9,0 geven!

Ligging

Lloret de Mar, Costa Brava, Spanje
  • Zeer centraal gelegen in een levendige hotel- en appartementenwijk.
  • Op ca. 150 meter van het strand
  • Op ca. 50 meter van het centrum

Faciliteiten

Interieur
  • Receptie
  • Lounge met bar
  • Binnenzwembad
  • Speelhal met o.a. tafeltennis en biljart
  • Tv zaal
  • Wifi
  • Internetfaciliteiten
  • Kluisjes
  • Airco
  • CV
Toon meer
Exterieur
  • Zwembad
  • Poolbar
  • Zonneterras
  • Ligstoelen
  • Aquasplash met grote glijbanen. Aquasplash is geopend van +/- juni t/m half september en ligt op +/- 250 meter van het hotel.
  • Parkeergarage
Toon meer
Entertainment
  • Animatieprogramma in hotel Gran Garbi overdag en 's avonds, dagelijks met o.a. shows, live-muziek, flamenco, magicshow, aqua-aerobics, tafeltennis, darten en bingo
  • Miniclub voor kinderen van 3 tot 12 jaar in samenwerking met hotel Gran Garbi van juni tot september
Restaurant & Bars
Restaurant met buffetmaaltijden
Verzorgde ruimte op 2 niveau's
Lunch en diner in 2 groepen en vaste tafelindeling
Terras aanwezig

Ontbijt: Buffet 08.00 - 10.30 uur
Lunch: Buffet 12.45 - 14.45 uur
Diner: Buffet 18.45 - 20.45 uur
Goed om te weten!
De in- en uitstapplaats van de bus is op ca. 50m van het hotel
U kunt gebruik maken van de kofferopslagruimte op aankomst- en vertrekdagen
Deze accommodatie is niet geschikt voor personen met beperkte mobiliteit
Huisdieren zijn niet toegestaan
Het waterpark van Gran Garbi is geopend van 23 mei tot 13 september

All Inclusive Programma

Het All Inclusive programma van Hotel Garbi Park is geldig van 11.00 uur tot 23.00 uur.
Het All Inclusive pakket omvat het volgende: volpension en alle lokale alcoholische en niet alcoholische dranken, voor kinderen worden er ijsjes aangeboden. Van 11.00 uur tot 12.30 uur en van 15.30 uur tot 18.30 uur zijn er snacks verkrijgbaar. Drankjes en snacks bij de Aqua Splash zijn niet inclusief.

Speciale aanbieding

Vol pension voor de half pension prijs in de periodes 09/05/20 – 23/05/20 en 03/10/20 -14/10/20

Kamertypes

Standaardkamer

Hoewel wij u met de grootst mogelijke zorg bovenstaande informatie verstrekken, is het echter mogelijk dat één of meerdere onderdelen inmiddels zijn gewijzigd/afwijken. De informatie geeft een indicatie van het kamertype en de faciliteiten van het hotel. Aan bovenstaande informatie kunnen geen rechten worden ontleend.

Beschikbaarheid & Prijzen

Let op: de getoonde prijzen zijn per kamer en niet per persoon.

Eventuele kortingen (zoals vroegboekkorting, extra persoons of kinderkorting) en toeslagen (zoals kamertypes) zijn reeds verwerkt in de prijs.

Reviews van onze gasten

Gemiddelde beoordeling Op basis van 20 beoordelingen
7,2
Gemiddelde cijfer7.2Algemene indruk7.9Ligging9.1Bereikbaarheid9.2
Service7.5Kamer7.2Prijs-Kwaliteit7.4Maaltijden6.5
Kindvriendelijkheid6.1
DunesTeruggekomen op: 21-10-2017Gezelschap: Groep
6,0
Oktober 2017. Wij zijn voor het eerst naar Lloret de mar gegaan. We gaan al 5 jaar naar Luna park( malgrat de mar). Het eten in het Garbi park hotel is niet lekker en niet vers. Zowel ontbijt als avondeten. Er is geen variatie, het is of vlees of vis met patat of pasta. Het eten is koud en vaak rauw. Voor ontbijt zijn de eieren al " gebakken" en liggen open en bloot op de toonbank. Personeel is totaal niet vriendelijk! Op de kamermeisjes na. Wij gaan nooit meer naar het Garbi park hotel. Gelukkig hadden we een week lang 23gr, dat maakte de vakantie nog aangenam Volgend jaar maar weer Luna park!
Algemene indruk5.0Ligging10.0Bereikbaarheid10.0Service4.0
Kamer7.0Prijs-Kwaliteit5.0Maaltijden3.0Kindvriendelijkheid5.0
ZoonsTeruggekomen op: 06-08-2018Gezelschap: Familie met jongere kinderen
6,0
We zijn net terug van een fijne busreis. Zowel de heen- als terugreis was aangenaam en verliep vlot. Het hotel heeft een pluspunt met hun mooi waterpark . De Kids vonden het er leuk . Het personeel van het hotel kon wat vriendelijker zijn, behalve het poetspersoneel dat was vriendelijk. Wat het eten betreft was het voor ons veel minder dan het jaar ervoor in salou olympus palace . Het ontbijt : broodjes waren niet echt lekker: te hard en de Kids misten ook de lekkere pannekoekjes . Het avondeten was ook niet het beste . Niet veel afwisseling. Het dessert was ook niet wat we gewoon waren van de vorige jaren vakantie. Veel nachtlawaai maar dat was te verwachten, aangezien het een uitgangsbuurt is voor jongeren. Ook in het hotel 's nachts was veel lawaai: in de gang en onze buren dat was er vaak over. Voor jongeren is dit een leuke plek om te vertoeven , veel discotheken om uit te gaan . We zullen opnieuw voor Solmar kiezen, maar helaas niet voor de bestemming Loret de Mar.
Algemene indruk6.0Ligging8.0Bereikbaarheid8.0Service8.0
Kamer6.0Prijs-Kwaliteit6.0Maaltijden6.0Kindvriendelijkheid7.0
Nursel Kose-AlbayrakTeruggekomen op: 28-08-2018Gezelschap: Groep
4,0
Nadat we om 06.00 uur in de ochtend in het hotel werden afgezet konden we pas om 13:00 uur de kamer in, we hebben dan ook 7 uur in de lobby moeten wachten, let wel, dit met een kind van 3 bij ons. De kamers die ons waren toebedeeld waren niet de gereserveerde 4-persoonskamers, maar 2-persoonskamers waarin 4 bedden waren gepropt en we geen mogelijkheid hadden om op deugdelijke wijze in de kast te komen, noch om in de kamer te lopen. Na een heftige discussie met de receptie uiteindelijk via de manager de volgende dag de juiste kamers gekregen. Dit nadat een half uur werd geklaagd over Solmar en dat zij het allemaal niet goed regelde, de gasten te vroeg werden afgezet, te laat werden opgehaald enz. Op mijn antwoord dat ik geen enkele rol speel in de afspraken die tussen het hotel en Solmar zijn gemaakt en ik niet wil horen dat Solmar het allemaal fout doet, ik geen boodschap heb aan het gooien van de bal over en weer, werd steeds de schouders opgehaald. Duidelijk aangegeven dat ik een pakketreis boek en ik verwacht dat ik bij aankomst een kamer tot mijn beschikking heb en dan de juiste kamer. Maar goed, we moesten de volgende dag om 10:00 uur de kamers verlaten om circa 13:00 de nieuwe kamers weer in te mogen. Zucht! De schoonmaakster heeft de hele tijd lopen klagen over van alles en nog wat, bedden werden niet opgemaakt, er werden voor vier personen maar drie lakens achtergelaten enz. Als er wat van werd gezegd werd een heel verhaal in het Spaans gehouden, begreep geen woord van wat er werd gezegd, maar dat het niet aardig bedoeld was, was wel zeker. Iedere keer dat we de schoonmaakster tegen kwamen, haalde ze haar neus op en keek ze weg. De dag van vertrek moesten we om 10:00 uur uitchecken, de bus vertrok pas om 19:45 uur. Een heel gedoe dus. We hebben er het beste van gemaakt, dat wel, maar het was alles behalve fijn. Tot slot, het gedeelde waterpark is op afstand, niet erg ver, maar met een kleine en een kinderwagen is het toch behelpen geweest om de heuvel op te klimmen om het waterpark te kunnen bereiken, met name omdat de stoepvoorzieningen nihil zijn en je op de weg moet lopen op een steile helling waar druk verkeer aan de orde is. Voor ons in ieder geval geen tweede keer.
Algemene indruk2.0Ligging10.0Bereikbaarheid10.0Service1.0
Kamer3.0Prijs-Kwaliteit1.0Maaltijden5.0Kindvriendelijkheid1.0
KoremanTeruggekomen op: 29-08-2018Gezelschap: Familie met jongere kinderen
5,0
Wij zijn nu 2 weken terug van het hotel maar we vinden het niet erg want het eten was niet goed het all in was gewoon heel slecht hotdogs en hamburgers uit de magnetron en voor de kinderen alleen chips en nootjes het was teleurstellend we zijn 2 jaar geleden naar olympic geweest dat was super maar dit nooit geen 2de x meer
Algemene indruk8.0Ligging7.0Bereikbaarheid9.0Service5.0
Kamer5.0Prijs-Kwaliteit6.0Maaltijden2.0Kindvriendelijkheid2.0
G. MeunTeruggekomen op: 13-09-2018Gezelschap: Ouder paar
7,0
Goed hotel maar de prijs haalt de kwaliteit in. Geen koelkast hoge prijs voor wifi werking matig. Is een vriendelijk hotel met goede ligging maar ook eenvoudig wel gezellig en vriendelijk geduldig personeel. Voor ouderen en handicap niet geschikt. Wie van eenvoud vriendelijk en centrale ligging houd een super hotel maar xxxx nee dat niet eerder xx voor nederlands begrip dan. Eenvoudig en gezellig is dit een super hotel.
Algemene indruk8.0Ligging9.0Bereikbaarheid7.0Service8.0
Kamer6.0Prijs-Kwaliteit5.0Maaltijden7.0
fam ThalenTeruggekomen op: 01-10-2018Gezelschap: Familie met jongere kinderen
6,0
Algemene indruk8.0Ligging10.0Bereikbaarheid10.0Service6.0
Kamer1.0Prijs-Kwaliteit5.0Maaltijden5.0Kindvriendelijkheid4.0
ina tuinTeruggekomen op: 11-10-2018Gezelschap: Familie met oudere kinderen
9,0
de jongens vonden het eten te lekker
Algemene indruk10.0Ligging10.0Bereikbaarheid10.0Service10.0
Kamer10.0Prijs-Kwaliteit10.0Maaltijden9.0Kindvriendelijkheid10.0
PasimanTeruggekomen op: 15-10-2018Gezelschap: Ouder paar
9,0
Algemene indruk9.0Ligging10.0Bereikbaarheid9.0Service9.0
Kamer9.0Prijs-Kwaliteit10.0Maaltijden10.0
j boldewijnTeruggekomen op: 01-11-2018Gezelschap: Familie met oudere kinderen
6,0
Had meer verwacht van 4 sterren hotel
Algemene indruk7.0Ligging8.0Bereikbaarheid10.0Service5.0
Kamer6.0Prijs-Kwaliteit6.0Maaltijden4.0Kindvriendelijkheid5.0
W.KranenburgTeruggekomen op: 19-05-2019Gezelschap: Alleen
9,0
De temperatuur van de maaltijden mogen wel wat hoger zijn. Wil je echt warm eten dat moet je het eerst in de magnetron opwarmen.
Algemene indruk9.0Ligging10.0Bereikbaarheid10.0Service10.0
Kamer10.0Prijs-Kwaliteit9.0Maaltijden7.0
robin van baakTeruggekomen op: 02-06-2019Gezelschap: Ouder paar
6,0
viel tegen
Algemene indruk5.0Ligging7.0Bereikbaarheid7.0Service7.0
Kamer7.0Prijs-Kwaliteit5.0Maaltijden4.0
Willem de vakantiegangerTeruggekomen op: 17-09-2019Gezelschap: Alleen
9,0
Na een voorspoedige en snelle maar vooral veilige busreis, met ruime stops onderweg, in de vroege ochtend aan gekomen in het hotel. Voor de derde keer dit jaar in het hotel geweest. Het voelt net thuis komen. Vriendelijke ontvangst zowel aan de balie, de bar als in de eetzaal. Komt dit jaar nog een keer terug in dit hotel. De terug reis is ook zeer plezier verlopen en we waren keurig op tijd , met meer dan voldoende stops onderweg, weer terug in Maarheeze
Algemene indruk10.0Ligging10.0Bereikbaarheid10.0Service10.0
Kamer10.0Prijs-Kwaliteit10.0Maaltijden8.0Kindvriendelijkheid10.0
Thalen Teruggekomen op: 02-10-2018Gezelschap: Familie met jongere kinderen
5,0
Helaas van tevreden klant naar zeer ontevreden . Solmar kan het oplossen ,maar wil het niet. Hotel prima ligging middenin de stad ,hotel zelf slecht. Zwembad wat volgens medewerkster Solmar bij hotel zou zitten ligt heel ergens anders. Hotel telefonisch geboekt nadat onze eerste voorkeur vol bleek te zitten . Dit hotel zou gelijkwaardig zijn met mooi zwembad .NIET DUS. En niet op afstand waar je 2 meiden zelf naar toe laat gaan. Dikke tegenvaller en hier extra kosten gemaakt. Maar bij aankomst kon het nog erger We kregen een kamer veel te klein en ronduit schandalig wat we daar aantroffen. Vies ,schimmel schimmel en nog eens schimmel in badkamer . Tegels stuk.bah .opgevuld met iets wat op lijm leek. 4 losse bedden met matrassen die verschrikkelijk doorzakten. Airco stuk Reisleding ter plekke gebeld. Werd van kastje naar muur gestuurd en kreeg 06 van baas te plekke . Naar appen en bellen zouden we de volgende dag of in ander hotel kunnen (tegen betaling werd later gezegd)of andere kamer. Andere hotel was vol(tja hoogseizoen ) en werd dus andere kamer. Hebben dus nacht in de schimmel moeten slapen en zonder airco Belachelijk na eerst een slechte nacht in de bus nu vieze nacht in hotel. All in was ver te zoeken in dit hotel Vieze hamburgers en hotdogs werden je gegeven en mocht je zelf opwarmen in de magnetron. Ijsjes voor de kinderen haha wat een lachertje . 1 soort iedere dag hetzelfde Bij de eetzaal andere soort maar dat wilde ze niet omruilen voor de kinderen. Eten veel hetzelfde maar wel genoeg om vol te raken . Het zwembad bij hotel was vies,kinderen kregen er groene haren van ! Dit water werd niet goed schoongehouden . Animatie was niet bij hotel,maar bij het grote zwembad wat dus NIET bij hotel is maar op 6-7 minuten lopen hoog de heuvel op. Bij hotel was geen leuke sfeer veel onvrede ,maar volgens Solmar zijn er geen verder klachten binnen gekomen . Ditwas voor ons geen fijne Solmar vakantie . Als iets goed is melden we dat ,lees recensies van ons vorige jaren maar dit is echt niet acceptabel .
Algemene indruk8.0Ligging10.0Bereikbaarheid9.0Service4.0
Kamer1.0Prijs-Kwaliteit5.0Maaltijden5.0Kindvriendelijkheid4.0
G. SoealmanTeruggekomen op: 26-09-2019Gezelschap: Jonger paar
9,0
Mooi hotel, schone kamers, goede ligging, veel te doen in de omgeving, strand vlakbij. Personeel van het hotel zijn erg vriendelijk. Eten werd goed verzorgd. Het was een hele leuke vakantie, heb echt genoten. Tot de volgende keer.
Algemene indruk9.0Ligging9.0Bereikbaarheid9.0Service10.0
Kamer9.0Prijs-Kwaliteit9.0Maaltijden9.0Kindvriendelijkheid9.0
Soekanto SoealmanTeruggekomen op: 27-09-2019Gezelschap: Groep
9,0
ruim en schoon hotel. vriendelijk personeel. Kamer wordt dagelijks schoon gemaakt. eten is goed, royaal. gezellig hotel, elke avond live muziek. senor Emilio van het restaurant, senor Luiz van de bar, en senor Cristian waren heel aardig en grappig. wij komen zeker terug. De service van Solmar is top!
Algemene indruk10.0Ligging10.0Bereikbaarheid10.0Service10.0
Kamer9.0Prijs-Kwaliteit9.0Maaltijden9.0Kindvriendelijkheid9.0
Willem de vakantiegangerTeruggekomen op: 20-10-2019Gezelschap: Alleen
9,0
Het was weer goed toeven in het hotel. De mensen zijn zelfs aan het eind van het seizoen nog steeds vriendelijk. De bus reis heen en terug is weer geweldig verlopen met goede chauffeurs en een uitstekende bediening in de bus. Kijk nu al uit naar 2020 waar weer 4 vakanties geboekt zullen worden naar het zelfde hotel in Lloret de Maar
Algemene indruk10.0Ligging10.0Bereikbaarheid10.0Service10.0
Kamer10.0Prijs-Kwaliteit10.0Maaltijden7.0
Ria Van BruggenTeruggekomen op: 22-10-2019Gezelschap: Vrienden
9,0
Perfect hotel, mooie kamer, heel schoon, vriendelijk personeel, elke avond muziek, gevarieerd eten. 10 minuten lopen naar het strand, veel terrasjes in de buurt. Zou er zeker nog eens terug willen.
Algemene indruk9.0Ligging9.0Bereikbaarheid9.0Service10.0
Kamer10.0Prijs-Kwaliteit10.0Maaltijden9.0Kindvriendelijkheid8.0
Scoop Eveline Carmen Teruggekomen op: 27-10-2019Gezelschap: Groep
8,0
De kamers waren oke maar avond kan je niet slapen veel te veel herrie elke avond. Bijna elke dag de zelfde eten en drinken en fruit. Maar in de stad was wel gezellig en leuke winkels. Volgende jaar ga ik weer. Maar een andere Hotel.
Algemene indruk10.0Ligging10.0Bereikbaarheid10.0Service8.0
Kamer10.0Prijs-Kwaliteit10.0Maaltijden7.0Kindvriendelijkheid6.0
M. IgnaciaTeruggekomen op: 27-10-2019Gezelschap: Vrienden
6,0
De eten moet nog warm zijn.. en de water voor nog meer heet kunnen zijn.
Algemene indruk7.0Ligging7.0Bereikbaarheid8.0Service8.0
Kamer6.0Prijs-Kwaliteit8.0Maaltijden6.0Kindvriendelijkheid5.0
gwendolyn bruinhartTeruggekomen op: 28-10-2019Gezelschap: Familie met jongere kinderen
7,0
niet van toepassing
Algemene indruk8.0Ligging8.0Bereikbaarheid8.0Service7.0
Kamer9.0Prijs-Kwaliteit8.0Maaltijden7.0Kindvriendelijkheid7.0

Reisgezelschap

Gaat u met een baby op vakantie? Neem dan telefonisch contact met ons op.
AANTAL
AANTAL
Meer dan 8 personen? klik hier