Ga naar:

Hotel Delfin

  • Op 100 meter van het strand
  • Bowlingbaan in het hotel
  • Ruim buitenzwembad met zeewater
+ 14
236,-Per persoon
Eigen vervoer Halfpension12 september 2020 (8 dagen) Bekijk data en prijzen

2-Sterren hotel met ideale ligging

Een-ouderkorting
Splash
Kindvriendelijk
Het prettige 2-sterren Hotel Delfin biedt 794 kamers in het 5-verdiepingen tellende gebouw waar Romaanse architectuur wordt gecombineerd met moderne faciliteiten. Het hotel is ideaal gelegen dichtbij het strand en bij een groen gebied. Alle kamers zijn voorzien van WiFi, een bureau, een telefoon en badkamer met toilet, douche en bad. Gasten van Hotel Delfin kunnen elke ochtend ontbijten in het buffetrestaurant. Verder biedt het hotel een miniclub, zwembad met kindersplash-gedeelte en zelfs een bowlingbaan. Het prettige 2-sterren Hotel Delfin biedt 794 kamers in het 5-verdiepingen tellende gebouw waar Romaanse architectuur wordt gecombineerd met moderne faciliteiten. Het hotel is ideaal gelegen dichtbij het strand en bij een groen gebied. Alle kamers zijn voorzien van WiFi, een bureau, een telefoon en badkamer met toilet, douche en bad. Gasten van Hotel Delfin kunnen elke ochtend ontbijten in het buffetrestaurant. Verder biedt het hotel een miniclub, zwembad met Lees meer
Wist u dat..

Hotel Delfin is gelegen op een schiereilandje in het verzorgde en uitgestrekte vakantiecomplex "Zelena Laguna"

Ligging

Poreč, Istrie, Kroatië
  • Op ca. 100 meter van het strand gelegen
  • De lokale bus naar Poreč stopt voor het hotel
  • Toeristentreintje en taxibootjes dichtbij

Faciliteiten

Interieur
  • Receptie
  • Lounge
  • Bar
  • WiFi
  • Souvenirwinkel
  • Geldwissel balie
  • Tafeltennis
  • Bowling
  • Internetfaciliteiten
  • Kluisjes (€)
  • Airco
  • CV
Toon meer
Exterieur
  • Zwembad met zeewater
  • Kinderbad met waterspeelzone
  • Zonneterras met ligbedden
  • Tennisbaan
  • Minigolf
  • Sportcentrum in de directe nabijheid
Toon meer
Entertainment
  • Animatieprogramma in het hoogseizoen en voor kinderen een miniclub.
Restaurant & Bars
Restaurant met buffetmaaltijden

Ontbijt: Buffet 07.00 - 10.00 uur
Diner: Buffet 18.30 - 21.00 uur
Goed om te weten!
Deze accommodatie is niet toegankelijk voor personen met beperkte mobiliteit
Huisdieren zijn niet toegestaan

Kamertypes

Standaardkamer
Zeezijdekamer
De zeezijdekamers van hotel Delfin zijn nette kamers. De badkamer is uitgerust met een douche. De kamers beschikken over een balkon met zeezijde.
    Familiekamer
    De familiekamers van hotel Delfin zijn nette kamers. De badkamer is uitgerust met een douche. De kamers beschikken over een balkon.

      Hoewel wij u met de grootst mogelijke zorg bovenstaande informatie verstrekken, is het echter mogelijk dat één of meerdere onderdelen inmiddels zijn gewijzigd/afwijken. De informatie geeft een indicatie van het kamertype en de faciliteiten van het hotel. Aan bovenstaande informatie kunnen geen rechten worden ontleend.

      Beschikbaarheid & Prijzen

      Let op: de getoonde prijzen zijn per kamer en niet per persoon.

      Eventuele kortingen (zoals vroegboekkorting, extra persoons of kinderkorting) en toeslagen (zoals kamertypes) zijn reeds verwerkt in de prijs.

      Reviews van onze gasten

      Gemiddelde beoordeling Op basis van 12 beoordelingen
      5,3
      Gemiddelde cijfer5.3Algemene indruk6.5Ligging7.0Bereikbaarheid5.1
      Service5.1Kamer4.9Prijs-Kwaliteit5.8Maaltijden4.0
      Kindvriendelijkheid7.4
      RositaTeruggekomen op: 01-08-2017Gezelschap: Familie met oudere kinderen
      5,0
      Helaas een kamer zonder balkon of buitenruimte gekregen, voelde als een gevangenis. Gelukkig kunnen ruilen voor een kamer met balkon. Badkamer was vies. Het eten in het restaurant was veelal hetzelfde en de rijen bij het buffet veel te lang. We noemden het al snel het vreethok. Helaas ook een voedselvergiftiging opgelopen, waardoor ik een nacht en een dag goed ziek ben geweest. Voor mij als we nog een keer gaan, naar een kleinschaliger hotel en dichter bij een levendig centrum.
      Algemene indruk7.0Ligging5.0Bereikbaarheid6.0Service6.0
      Kamer5.0Prijs-Kwaliteit6.0Maaltijden3.0Kindvriendelijkheid7.0
      P Fortuin-StamTeruggekomen op: 12-09-2017Gezelschap: Familie met oudere kinderen
      5,0
      niet bereik baar met de bus van solmar moesten een eind lopen heuvel op met zware koffers.geen lift naar de kamers.eten onvoldoende weinig keus . onvriendelijk personeel.het slaapvertrek groot genoeg. de douce veel te klein.het zwembad geweldig.Mario de reisleider niet te berijken via telefoon.gaat er zeker nooit meer heen.
      Algemene indruk5.0Ligging6.0Bereikbaarheid3.0Service4.0
      Kamer4.0Prijs-Kwaliteit5.0Maaltijden4.0
      T. VerheulTeruggekomen op: 18-09-2017Gezelschap: Ouder paar
      7,0
      Wij gaan niet meer terug en zeker niet naar dit hotel, veel teveel gasten en je moet dus in een lange rij staan om aan je vlees en aardappelen te komen en dan is het nog koud ook, dus de avondmaaltijd is waardeloos maar daar in tegen was het ontbijt super en waar zij niets aan kunnen doen is dat de gasten soms enorme schaaltjes pudding en bananen namen zodat als je bescheiden bent mis grijpt, en het ergste ze laten het nog staan ook. daar kan het hotel helaas niets aan doen. De kamer was keurig schoon, niets op aan te merken, maar aan het zwembad kun je niet liggen want om 9 uur zijn alle stoelen bezet met de badlakens, dus ook daar kan je geen gebruik van maken. Mario is een waardeloze man, ten eerste de bus zou gewoon voor het hotel kunnen of vlakbij, dat stuk lopen bijna niet te doen zo stijl en dan met je koffers en de excursies werd niet over gepraat,, wij wilden naar de grotten maar zei hij is waardeloos veel te veel trappen, niet doen Met een andere onderneming een geweldige boot excursie gedaan, werden netjes bij het hotel opgehaald, normaal boeken we dat bij jullie hostess. Wij zouden Solmar aan willen raden om zelf eens te gaan kijken daar zowel over het brengen met de bus en voor Mario een ander, je hebt helemaal niets aan hem!!!wij zijn niet de enigen die dat vonden, Wij gaan al 14 jaar met Solmar en altijd heel positief over alles, ook de hotels, hostess enz.maar dit was een flop. Dus blijven we bij Solmar, maar als je voor het eerst meegegaan bent ga je nooit meer. Liesbeth Verheul
      Algemene indruk7.0Ligging9.0Bereikbaarheid7.0Service5.0
      Kamer8.0Prijs-Kwaliteit6.0Maaltijden5.0
      m.CampsTeruggekomen op: 20-09-2017Gezelschap: Ouder paar
      5,0
      Oudbollig hotel lekte van alle kanten, overal lagen doeken op de grond om water tegen te houden.Wij gaan zeker niet meer terug naar dit hotel. Allereerst moest ik met mijn rugklachten met koffer een behoorlijke helling op sjouwen want de bus mocht niet naar boven. Geen afgesloten bagageruimte dus mensen bleven bij hun koffers zitten. Met koffers trap af om in bagageruimte te komen want de deur vanuit de lift naar ruimte was afgesloten en aan balie wisten ze niet waar sleutel was. Kamer was groot genoeg en schoon , douche daartegen veel te klein. Eten was verschrikkelijk niet warm en steeds hetzelfde, net een gaarkeuken zo werd het op je bord gesmeten. resultaat buikklachten. Reisleider Mario is waardeloos promoot geen excursiereizen. Ook geen formulier opgehangen voor vertrek hoe laat iedereen werd opgehaald en welk busnummer. We gaan al een paar jaar met Solmar en nooit problemen gehad, krijg nu wel mijn bedenkingen. Wat gaat Solmar hiermee doen?
      Algemene indruk5.0Ligging5.0Bereikbaarheid4.0Service6.0
      Kamer7.0Prijs-Kwaliteit6.0Maaltijden3.0Kindvriendelijkheid8.0
      Ruppe/GerarduTeruggekomen op: 27-09-2017Gezelschap: Ouder paar
      6,0
      De bereikbaarheid is voor ouder mensen die slecht ter been zijn ,is het flink bergop .De bussen van solmar mogen niet meer boven vertelde de chauffeurs, maar alle andere bussen reden wel naar boven? De sevice in het hotel was goed en vriendelijke mensen.Over het eten het ontbijt was goed tot redelijk, het avond eten was gewoon zeer slecht.De reisleiding was niet geweldig Mario hebben alleen bij de aankomst gesproken ,bij aankomst kregen we bij Solmar altijd een welkomst drankje dit keer niet? Bij vertrek hing er geen briefje met de namen en tijd hoe laat we zouden vertrekken .
      Algemene indruk7.0Ligging9.0Bereikbaarheid4.0Service8.0
      Kamer6.0Prijs-Kwaliteit6.0Maaltijden3.0
      DianeTeruggekomen op: 06-08-2018Gezelschap: Familie met oudere kinderen
      5,0
      Algemene indruk6.0Ligging8.0Bereikbaarheid7.0Service5.0
      Kamer4.0Prijs-Kwaliteit5.0Maaltijden5.0Kindvriendelijkheid7.0
      Laurie de vosTeruggekomen op: 26-08-2018Gezelschap: Vrienden
      9,0
      Naar porec geweest met een vriendin hotel delphin. Geen enkele klacht over het hotel en busreis ,alles was perfect. Eenige wat u moet veranderen is de hostes daar,taal en gebrekkig nederlands. Taal en schrift in engels, moest dingen vragen aan mijn vader wat ze bedoelde. Voor oudere mensen was dit een probleem in het engels,zo hoorde ik in de bus. Tot de volgende reis groeten laurie de vos
      Algemene indruk10.0Ligging10.0Bereikbaarheid9.0Service8.0
      Kamer10.0Prijs-Kwaliteit10.0Maaltijden10.0Kindvriendelijkheid10.0
      steinrotterTeruggekomen op: 10-09-2018Gezelschap: Jonger paar
      3,0
      wij gaan nooit meer naar dit hotel,porec is kei mooi met solmar heen en terug reis ook kei goed ,maar dit hotel is grote flop. Het eten is eentonig ,personeel is onvriendelijk kan geen lachje vanaf kamers zijn klein en worden niet goed schoongemaakt. bereikbaarheid is slecht veel trappen in hotel en geen lift om naar de kamers te kunnen moeten met koffers over de trap slecht voor oudere mensen of die moeilijk te been zijn.
      Algemene indruk4.0Ligging4.0Bereikbaarheid4.0Service3.0
      Kamer4.0Prijs-Kwaliteit5.0Maaltijden4.0Kindvriendelijkheid3.0
      jmg van eerdTeruggekomen op: 10-09-2019Gezelschap: Ouder paar
      6,0
      hostes van solmar kon geen nederlands
      Algemene indruk8.0Ligging8.0Bereikbaarheid7.0Service6.0
      Kamer5.0Prijs-Kwaliteit8.0Maaltijden6.0Kindvriendelijkheid7.0
      Fam J van galen Teruggekomen op: 15-09-2019Gezelschap: Ouder paar
      4,0
      Algemene indruk was goed tot dat we gingen inchecken Kon pas om 14.00 inchecken en er zijn meer dan 200 wachtende voor je wat een ongeorganiseerd zooitje Hun eigen regels werden niet nageleefd en er werd ook niet op gewezen grote bende in de eetzaal daar was het 1 grote bende Zijn vanaf de 3 avond maar uiteten gegaan Kroati?« super mooi land maar Voor ons geen hotel Delfin meer
      Algemene indruk8.0Ligging8.0Bereikbaarheid5.0Service4.0
      Kamer3.0Prijs-Kwaliteit3.0Maaltijden2.0
      hanneke mulderijTeruggekomen op: 17-09-2018Gezelschap: Ouder paar
      3,0
      we zijn in september naar dit hotel geweest. wat een ellende zeg. eten is koud en niet te eten. word door een onvriendelijk mens op je bord gegooid dus moesten wel ergens anders eten. je moet met koffers de trappen af om naar je kamer te komen. super onvriendelijk personeel. de hostess anna is helemaal verschrikkelijk. kan niet met vragen of klachten bij haar terecht want ze is gewoon niet bereikbaar. die wil alleen excursies verkopen. moet smorgens rond 7.45 beneden zijn bij zwembad anders heb je geen bed meer. kamers zijn superklein en als je beetje dik ben pas je niet in de douche hahaha. wat een flopvakantie was dit zeg. gewoon vreselijk
      Algemene indruk3.0Ligging6.0Bereikbaarheid1.0Service1.0
      Kamer2.0Prijs-Kwaliteit3.0Maaltijden1.0
      Annemieke Nieuwendijk Teruggekomen op: 18-09-2018Gezelschap: Ouder paar
      5,0
      Ben in september 2018 naar dit hotel geweest. Wat een ontspannende vakantie moet zijn. Was een super gestress vakantie. Douche te klein, kamer vies, eten koud, en je moest net je koffer 4 trappen op en af. Reisleider Anna kwam langs en vertelde telefonisch en via mail niet bereikbaar zou zijn. Nou wat doet ze dan als reisleider. Zaterdag wiste wij niet hoe laat onze bus zou gaan. Omdat we de noodlijn belde wisten wij om 15.00 uur hoe laat we vertrokken. Helaas hele dag naar de knoppen. Solmar behandeld de klacht pas na 6 weken. Nou sorry dat is lang. Ik ga normaal altijd met Boosten maar op aanrader van kennissen toch maar Solmar. Nou sorry dit was de eerste en misschien de laatste keer. Ze moeten wel met een goed voorstel komen.
      Algemene indruk8.0Ligging6.0Bereikbaarheid4.0Service5.0
      Kamer1.0Prijs-Kwaliteit7.0Maaltijden2.0Kindvriendelijkheid10.0

      Reisgezelschap

      Gaat u met een baby op vakantie? Neem dan telefonisch contact met ons op.
      AANTAL
      AANTAL
      Meer dan 8 personen? klik hier