Hotel Montemar Maritim

Terug naar het overzicht

Hotel Montemar Maritim is een schitterend hotel gelegen aan de boulevard van Santa Susanna op ca. 150m van het strand. Gratis wifi in het gehele hotel, ook op uw kamer!

Eenouderkorting.

Klanten beoordelen deze reis met

9.5

Solmar klant beoordelingen

9.5
Gemiddelde score gebaseerd op 213 Solmar klantbeoordelingen
Algemene indruk
9.4
Ligging
9.3
Bereikbaarheid
9.5
Service
9.7
Kamer
9.4
Prijs/kwaliteit
9.5
Maaltijden
9.5
Kindvriendelijkheid
9.5

10

Gezelschap
Alleen

Periode
Lente

Heerlijk. Dit is mijn hotel ! Eerst het receptie-personeel. Bij inchecken eerlijk en zakelijk. Zonder iemand te kort te doen is Carmen een kanjer. Als het niet druk is bij receptie, is er tijd voor een praatje en worden vragen keurig beantwoord. We hebben in Montemar NOOIT problemen gehad, dus wij weten niet hoe deze opgelost worden. De kamer schoonmaak is erg goed. Het restaurant is schoon en de medewerkers van het restaurant, doen er alles aan om te genieten van de gerechten. De keuze is ongelofelijk groot en smakelijk. Het is alleen jammer, dat er mensen zijn die GEEN respect hebben voor eten. Bij binnenkomst wordt een tafel aangewezen. Wacht even tot een ober je voorziet van een drankje en ga dan naar de uitgebreide buffetten. Nee: ren direct naar het buffet en gooi je bord vol. Eet de helft op, ren weer naar het buffet, gooi je bord weer vol en eet de helft op. Niet alleen wij, ook andere hotelgasten begrijpen niet dat mensen zich zo respectloos kunnen gedragen. Thuis doe je dit toch ook niet, of misschien wel ?? Hotel Montemar verzorgt en verwent je. Gedraag je en behandel het personeel, het eten en het hotel met RESPECT. Als u dat doet, dan voelt u zich KONING/KONINGIN. Hotel Montemar Maritim een dikke 10. Tot volgend jaar.

Algemene indruk : 10
Ligging : 10
Bereikbaarheid : 10
Service : 10
Kamer : 10
Prijs/kwaliteit : 10
Maaltijden : 10
Kindvriendelijkheid : 10

Bekijk de scores

8.6

Gezelschap
Familie met jongere kinderen

Periode
Zomer

Het was een van mijn favoriete vakanties de busreis was top en het hotel nog beter . de laatste dag konden we nog even douchen voordat we vertrokken. jammer was dat je door het water in het zwembad ziek kon worden .Dat was het enige min puntje. Verder een top hotel.

Algemene indruk : 8
Ligging : 9
Bereikbaarheid : 7
Service : 8
Kamer : 9
Prijs/kwaliteit : 8
Maaltijden : 10
Kindvriendelijkheid : 10

Bekijk de scores

8.8

Gezelschap
Familie met oudere kinderen

Periode
Herfst

Een super gezellig hotel net heel vriendelijk personeel!!!

Algemene indruk : 8
Ligging : 8
Bereikbaarheid : 9
Service : 9
Kamer : 8
Prijs/kwaliteit : 9
Maaltijden : 10
Kindvriendelijkheid : 9

Bekijk de scores

7.3

Gezelschap
Familie met jongere kinderen

Periode
Herfst

Eten was gevarieerd, ligging was ook wel goed maar een beetje ver van de winkels. Echte enige nadeel was de kamer, de airco werkte niet echt. Laatste avonden moesten wij met open balkondeuren slapen vanwege de warmte in kamer. Verder Prima!

Algemene indruk : 7
Ligging : 7
Bereikbaarheid : 8
Service : 8
Kamer : 5
Prijs/kwaliteit : 8
Maaltijden : 8
Kindvriendelijkheid : 7

Bekijk de scores

7.6

Gezelschap
Familie met oudere kinderen

Periode
Herfst

Was een mooi hotel met vriendelijk personeel.
Het eten was goed maar niet heel erg uitgebreid.
De kamer was ruim en netjes alleen de matrassen lagen niet lekker, je voelde de vering.

Algemene indruk : 8
Ligging : 7
Bereikbaarheid : 8
Service : 8
Kamer : 7
Prijs/kwaliteit : 7
Maaltijden : 7
Kindvriendelijkheid : 9

Bekijk de scores

9.6

Gezelschap
Ouder paar

Periode
Herfst

Door een domme fout onzerzijds waren wij te laat op het wisselpunt te Maarheeze. De bus wachtte lang op ons en kon dus niet op tijd vertrekken, tenslotte moest de bus zonder ons vertrekken. De bus was inmiddels in Maastricht gearriveerd. De medewerker bij het wisselpunt heeft alles in het werk gesteld om de bus in Maastricht op ons te laten wachten. Wij zijn met onze auto direct doorgereden naar Maastricht en troffen tot onze grote vreugde de bus terplekke aan. Wij willen onze dankbaarheid uitspreken voor alle moeite die uw medewerkers hebben gedaan om op ons te wachten. Wij hebben ons excuus aangeboden aan uw medewerkers en medepassagiers voor hun geduld en late vertrek
naar Spanje.
Met vriendelijke groet,
Familie van Hoorn.
(Factuurnummer 283235).

Algemene indruk : 9
Ligging : 10
Bereikbaarheid : 10
Service : 10
Kamer : 10
Prijs/kwaliteit : 9
Maaltijden : 9
Kindvriendelijkheid : 10

Bekijk de scores

Persoonlijke info
Vakantie informatie
Kies hieronder steeds een getal tussen 1 en 10, waarbij tien het beste is


Solmar maakt gebruik van cookies en daarmee vergelijkbare technologieën. Solmar gebruikt functionele en analytische cookies om u een optimale bezoekerservaring te bieden. Bovendien plaatsen derde partijen advertentiecookies, zodat er relevante en gepersonaliseerde advertenties aan u worden getoond buiten Solmar. Uw internetgedrag buiten Solmar kan ook door deze derde partijen gevolgd worden door middel van tracking cookies. Daarmee kunnen deze derde partijen ook een (interesse)profiel creëren, wat ze voor ons en voor hun eigen advertentiedoeleinden kunnen gebruiken. Door hiernaast op akkoord te klikken geeft u toestemming voor het gebruik van Solmar analytische, advertentie en tracking cookies, inclusief de cookies van derde partijen. Bekijk voor meer informatie ons cookiebeleid

Akkoord